Foodi logo

Regulamin sklepu internetowego Foodi

Regulamin Foodi.pl

Polityka zwrotów na Foodi

Na Foodi obowiązuje Polityka zwrotów, czyli jeden standard zwrotu produktu. Dzięki niej ujednoliciliśmy i zebraliśmy w jednym miejscu zasady dotyczące zwrotu produktów na Foodi. Chcemy, żeby dla kupujących zwroty były łatwe i szybkie, a dla sprzedających – mniej pracochłonne i mniej kosztowne.

Z Polityki zwrotów kupujący mogą dowiedzieć się m.in.:

  • Jak postępować w przypadku rezygnacji z zakupu – na przykład: ile mają czasu na zwrot zamówienia.
  • Jak poprawnie zapakować produkt i odesłać do sprzedającego.
  • Kiedy dostaną zwrot swojej wpłaty.
  • Jakich warunków zwrotu mogą oczekiwać od sprzedających na Allegro.
  • Kiedy sprzedający może odmówić im zwrotu.

O co warto zadbać

Przy użyciu rozwiązań oraz w oparciu o zasady, które obowiązują w Polityce zwrotów, w pełni zadbasz o to, żeby:

  • Utworzyć warunki zwrotów w Twoich ofertach (obowiązkowe dla sprzedających z kontem firma) – pomoże Ci w tym formularz warunków zwrotów. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.
  • Dopełniać terminów na zwroty wpłat kupującym:
    • w przypadku anulowania zakupu – zwróć wpłatę do 2 dni roboczych licząc od dnia anulowania
    • przy odstąpieniu od umowy – zwróć wpłatę do 7 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym otrzymasz przesyłkę zwrotną, ale nie później niż 14 dni od chwili, gdy otrzymasz wypełniony przez kupującego formularz zwrotu towaru
    • w przypadku wady produktu – masz 14 dni kalendarzowych (od wysłania przez kupującego formularza zwrotu towaru) na podjęcie decyzji reklamacyjnej i – jeśli uznasz reklamację – zwrot wpłaty kupującemu. O innych możliwościach rozpatrzenia reklamacji przeczytasz w tym artykule.

Rozwiązywać sprawy klientów w terminach:

  • 7 dni kalendarzowych – tyle dni masz na wyjaśnienie sprawy, gdy upłynie ustalony przez Ciebie termin na dostarczenie towaru
  • 14 dni kalendarzowych – tyle dni masz na wyjaśnienie sprawy, gdy kupujący zareklamuje towar w ramach prowadzonej dyskusji na Foodi.